Junto con el documento debe de adjuntarse una pequeña explicación de lo que se muestra en el mismo.
Comenzamos con Esther, que nos muestra el estado del campo de Avarero, en Figaredo. Nuestra lectora lo define como “un campo con mucha historia que se abandonó cuando hicieron el nuevu polideportivo” y cree que “poniendo puertes y ventanes a los vestuarios y echando una capa de hierba artificial, puede recuperarse y ser usau por ejemplo por los del Santa Marina, y así no se trastocaría tanto Mieres”.
Seguimos con Bernardo, que nos lleva hasta La Veguina para mostrarnos dos letreros que guían el tráfico a la salida de la localidad. El remitente de la imagen se pregunta, “¿por qué los turoneses son tan enrevesaos que ponen Oviedo en vez de Mieres, cuando siguiendo por donde marca la flecha se llega antes a Mieres que a Oviedo?”.
Comentarios
En cuantu a lo de reparalu y dailu al santamarina como diz Esther,yo propongu quei lu den al caudal y dejen el mundial 82 pa los del barriu mineru, asi toos aprendemos a movenos, nun te pez mas justo muyer.
ciudadanu
ODIADOR DE JEROMÍN
Siempre que entro equí y antes de comentar lleo les opiniones d'unos y d'otros, procurando siempre respetales y si hay que facer alguna valloración, se fai. JEROMÍN lo único que fizo ye describir una realidá, que nun ye tan siquiera ni dar una opinión. Dixo que el campu ta que mete mieo (vese en les fotos) y que nun hay perres pa arreglalu (sabemos toos como ta la cosa). Eso mismo yera lo que diba a decir yo.
JEROMÍN, amigu, nun fagas casu d'estos energúmenos que lo único que quieren ye tocar les narices, ya lo diz el refrán "nun hay meyor despreciu que nun facer apreciu" (y verás agora como apaez un 'Odiador de Xurde'). Un saludu.